کوکاکولا

این مطلب درمورد کوکاکولا وضد اسلامی بودن آن و همکاری یکی از کارخانه های ایران با این کارخانه(کوکاکولا) است. 

 

حتما ببین ادامه مطلب رو ضرر نمیکنی.

502707_250x263.gif - image uploaded to Picamatic

 

شمابارها این علامت تجاری شرکت کوکاکولا را  دیده و از محصولات این شرکت بزرگ   استفاده کرده اید بله نوشابه کوکاکولا که به طور وسیعی در جامعه ما استفاده شده ودر اکثر سفره های خانه ها یا دررستورانها نوشیده میشه توضیحات بالا شاید خنده دار باشد ولی توضیحات بعدی خنده دار تر و حتی گریه اور است که با توضیح مختصر  پی به جنایت خیانت توهین وهر چه که بعد از ان شما اسمش را بگذارید خواهد بود به غیر از مساعل بهداشتی این محصول که بارها شنیده اید مسئله توهین به اسلام و پیامبر بیشتر جلب توجه میکندابتدا بهتر است به ارم این شرکت بپردازیم تابعد

شماکلمه کوکاکولا بر روی محصولات واجناس را دیده اید حال این کلمه را به صورت برعکس (از پشت)بخوانیددر عکس بالا ما این کار را برای شما کرده ایم این کلمه را مجدد بخوانید این کلمه در مرحله اول به صورت انگلیسی وپس از بر عکس خواندن به صورت عربی تبدیل میشود حال انرا بخوانید(زبانم لال )کلمه لا محمد لا مکه به طور واضح مشخص می شود معنی ان این است که نه نام محمد باشد ونه خدای محمدباشد

دو اصل بنیادین اسلام . پیامبر و همچنین شهر مکه که کعبه ، خانه ی خدا و قبله ی تمامی مسلمین جهان در آن واقع شده و به نوعی نماد اسلام است . این محصول بدین ترتیب این دور ا نشانه گرفته است !

 

کوکا کولا = لا محمد لامکه

 کوکا کولا یا حشره کش صهیونیستی ؟

سالها بود که فرمول اسانس نوشابه کوکا کولا مانند یک رمز باقی بود که اخیرا با آزمایش این نوشابه اعلام شد در ترکیبات نوشابه کوکا کولا از نوعی آفت کشی بسیار خطر ناک استفاده شده است بعضی از کشورها چون هند در پی این اعلام دست به تظاهرات برای برچیدن کارخانجات این نوشیدنی خطر ناک کردند . لیکن جای پای سرمایه داران صهیونیست در دنیا آنقدر محکم بود که حتی این هشدار عمومی هم مانع از این نشد که کارخانجات تولید کننده کوکا برچیده شوند .

  

                                                                   

coke.gif

 

 

                                       

آخرین تبلیغ کوکاکولا

   تحریم نوعی مبارزه و مقاومت محسوب می شود و به نوعی بیانگر این موضوع می باشد که اسرائیل مشروعیت این را دارا نیست که کشور های مسلمان با وی ارتباطات تجاری و اقتصادی برقرار کنند .   
متاسفانه در سالهای اخیر برخی از کشور های مسلمان به صورت غیر مستقیم و با وجود واسطه دست به انجام اینگونه روابط می زنند و نه تنها رژیم صهیونیستی را در این مرادوات منتفع می کنند بلکه کشوری نیز به عنوان واسطه مبالغ کلان و هنگفتی را کسب می شود .
از کالاهای ساخت اسرائیل و یا کالاهایی که سازندگان و سرمایه گذاران آن صهیونیست ها و یهودیان هستند و رژیم صهیونیستی را از ساخت و فروش محصولات خود منتفع می کنند بسیار میتوان نام برد ولی از میان آنها دو محصولی که مد نظر بنده هستند دو شرکت نوشابه های کوکاکولا و پپسی هستند .
پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران این دو نوشابه در ایران نه تولید و نه وارد  می شدند و نه به فروش می رسیدند اما درچند سال پیش شاهد بودیم این دو محصول وارد بازار شدند و بازار نوشابه ی ایران را در قبضه ی خود در آوردند و با قرار دادی که با شرکت ایرانی امضاء کردند تولید این محصولات تحت لیسانس کوکا و پپسی آغاز شد . اما می خواهیم بیشتر نسبت به این دو محصول آگاهی پیدا کنیم . 

امام در صحیفه نور می فرمایند:

هدف،اسلام است، استقلال مملکت است، طرد عمال‏ اسرائیل است،اتحاد با کشورهای اسلامی است. الان تمام اقتصاد مملکت در دست اسرائیل است؛ عمال اسرائیل اقتصاد ایران را قبضه‏ نموده‏اند، اکثر کارخانجات در دست آنها داده می‏شود، تلویزیون، کارخانه ارج، پپسی کولا.

دو هواپیمائی که قرار بود حجاج را به مکه ببرند مال اسرائیل‏ بود،بعد دولت عربستان سعودی به این عمل اعتراض کرد و ناچار شدند از این عمل خودداری کنند. امروز حتی تخم مرغ از اسرائیل وارد می‏کنند، باید صف‏ها را فشرده کنید، این‌ها عمال استعمار هستند، باید ریشه استعمار را کند.

 

بیانات امام،تاریخ 21/1/1343،صحیفه نور ،ج 1،ص 267.

استفاده از الکل در ساخت نوشابه کوکاکولا !
این خبر سر وصدای زیادی را در پی خواهد داشت بویژه در کشورهای اسلامی و مسلمانان که بر اثر تبلیغات این نوشابه مشتریان زیادی را بخود معتاد کرده است.

به گزارش خبرنگار «شیعه نیوز» در پاربس، در این گزارش که در پایگاه الکنز فرانسه منشر شد امده است، در ساخت کوکاکولا از الکل استفاده می شود!

 
این خبر، خبری نیست که یک برادر و خواهری  از یک روحانی که آن روحانی هم بنقل از یک روحانی دیگری که از یک برادر یا خواهری متخصص که در شرکت کوکاکولا کار می کند شنیده باشد.بلکه این خبر از طرف بخش تجاری این شرکت در فرانسه در پی نامه یک نفر که در مورد وجود الکل در کوکا سوال کرده تایید شده است که تصویر جواب آن که سه روز پیش دریافت شده  آمده است.
 
لوسی دفورج مسئول و  مشاور شرکت  کوکاکولا در فرانسه در جواب سوال پایگاه  الکنز فرانسه مبنی بر وجود و یا عدم وجود الکل در کوکاکولا چنین جواب می دهد:

درخواست شما مورد توجه خواص ما شده و از اینکه محصولات ما مورد توجه شما واقع شده باعث تشکر ماست.

ما با مسرت(!) تائید می کنیم که در نوشابه های خنک کننده بدون الکل اثر ناچیزی از الکل وجود دارد و آنهم بخاطر استفاده از معطرها استفاده شده در این نوع نوشابه هاست.

در واقع مقدار الکل در نوشابه های ما همیشه بمقدار و کمتر از 1،2 در صد  می باشد حدی که برای نوشابه های غیر الکلی از طرف دولت مجاز می باشد.

بر اساس بخشنامه سال 1992 میلادی فرانسه و احتمالا اروپا وجود کمتر از 1،2 درصد الکل در نوشابه ها را می توان با عنوان نوشابه های بدون الکل به بازار عرضه کرد.

این مقدار الکل برابر با الکلی است که در 100 لیتر شراب  ویسکی وجود دارد.

 

coca-cola

تصویر هوایی از کارخانه خوشگوار ، تولید کننده نوشابه های زهر آلود کوکا کولا و آب معدنی دسانی در قلب مشهد مقدس که  متاسفانه برخی ازسهامداران آن از رجال مذهبی  و سیاسی مشهد مقدس  هستند... این در حالی است که مدیر شرکت خوشگوار در پاسخ به درخواست مردم برای قطع ارتباط با کوکاکولا می‌گوید: بازار فروش ما وابسته به همین نام است و نمی‌توانیم آنرا حذف کنیم !!!!!!  که این خود عذر بدتر از گناه است

در تصویر فوق پرچم رژیم صهیونیستی اسرائیل  را در مهندسی کارخانه و پیرامون کارخانه خوشگوار مشهد که محصولات شرکت شیطانی کوکا کولا را در مشهد و سایر نقاط ایران تولید و پخش مینماید مشاهده میکنید  به گزارش پایگاه ثقلین به نقل از دانشگاه مجازی انتظار نوع مهندسی به کار رفته در کارخانه  کوکا کولای مشهد و اطراف آن الهام گرفته شده از نقشه پرچم کثیف اسرائیل غاصب و ستاره نحس داوود است .

چندی پیش مقام معظم رهبری در فرمایشات خود در همایش نماز فرمودند "صهیونیستها هر نقطه‏ى دنیا که خواستند یک ساختمانى بسازند، آن علامت نحس ستاره‏ى داوود را سعى کردند یکجورى رویش تثبیت کنند. کار سیاسى‏شان اینجورى است"

لازم به ذکر است که در سالهای اخیر و در شبهای گرانسنگ قدر مسئولین طراز اول آستان قدس رضوی از زائران و میهمانان حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام با آب معدنی های دسانی تولید شرکت صهیونیستی کوکا کولا پذیرایی میکردند که چندین بار تذکرات جدی از سوی تشکل های مردمی مشهد به آنها داده شد ولی متاسفانه سالهای بعد با حجم گسترده تری این پذیرایی !! صورت  گرفت !خبر این خوشخدمتی مسئولین طراز بالای آستان قدس را خبرگزاری های کشور از جمله سایت دانشگاه «علوم پزشکی» مشهد  و سایت مطالبه و چندین خبرگزاری دیگر کشور منتشر نمودند و جواب مدیر عامل شرکت  خوشگوار مبنی بر استفاده فقط از نام کوکا کولا برای فروش بیشتر جای سئوالهای  بیشتری را برای ملت مسلمان ایران باز میکند که اگر هیچ گونه قرار دادی "به گفته مدیر عامل خوشگوار" با شرکت صهیونیستی کوکا کولا ندارید پس چرا به استفاده از نام کوکا کولا افتخار میکنید و عذر بدتر از گناه می آورید

 تصویر پایین نیز ، در حالی در فایل تبلیغاتی شرکت مذکور قرار می‌گیرد که اخیرا تصویری از آرم این شرکت درمیان نمازگزاران برخی شهرهای بزرگ کشور توزیع شده است که در آن تصویر، آرم این شرکت به جمله «لا محمد لا مکه» تشبیه شده است.در تصویر زیر همان‌گونه که دیده می‌شود «کوکاکولا» عبادت پنج گانه مسلمین در نزد خدای واحد را به ابزاری تبلیغاتی برای خود مبدل کرده تا بتواند جمعیت یک میلیاردی مسلمانان را به محصولات خود خوش‌بین کند!

توهین شرکت صهیونیستی کوکا کولا به مسلمانان

تصویر فوق که نمایی از یک نمازجماعت با تن‌پوشی از شرکت نوشابه‌سازی آمریکایی است، می‌تواند زمینه‌ساز حرکتی برای تحریم این کالای آمریکایی در بین مسلمین باشد.شرکت مذکور با پراهمیت برشمردن جمعیت به‌عنوان مهمترین معیار حضور محصولاتش، سال‌هاست تلاش دارد در میان مسلمانان جهان که امروزه یک پنجم جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند، حضوری پررنگ‌تر داشته باشد، ازهمین رو سعی دارد در کشورهای مختلف مسلمان‌نشین کارخانه‌های تولید محصولش را گسترش دهد. این درحالی است که مدیر شرکت خوشگوار در پاسخ به درخواست مردم برای قطع ارتباط با کوکاکولا می‌گوید: بازار فروش ما وابسته به همین نام است و نمی‌توانیم آنرا حذف کنیم !!!!

آب، ماده‌ای بسیار سازگار است، به گونه‌ای شکل فیزیکی آب به آسانی با محیطی که در آن هست، انطباق پیدا می‌کند و نه تنها از نظر فیزیکی تغییر می‌کند، بلکه شکل مولکولی آن نیز تغییر می‌یابد. انرژی یا ارتعاشات محیط، شکل مولکولی آب را تغییر می‌دهد. از این جنبه، نه تنها آب توانایی آن را دارد که از حیث دیداری، محیط خود را منعکس کند، بلکه از حیث مولکولی هم در انعکاس محیط اطراف خود عمل می‌کند.

بنا بر آنچه در کتاب « دکترایموتو» دانش آموخته دانشگاه یوکوهاما با مدرک دکترای Alternative Medicine  آمده است، ما به مدارک حقیقی دست یافته‌ایم که نشان می‌دهد، انرژی ارتعاشی بشر، افکار، نظرات، موسیقی، دعا و نیایش بر ساختار مولکولی آب اثر می‌گذارد.

این دانشمند بزرگ بعداز تحقیقات فراوان به این نتیجه رسید که نوشتن یک کلمه در حالت خوب وبد بر روی مولکولهای اب تاثیر می گذارد یعنی اینکه اگر در روی شیشه نوشابه کلمه لامحمد لامکه درج شود چنان مولکولهای اب به هم خورده واز حالت طبیعی خود خارج می شود که به راحتی می تواند امراض فراوانی را به بدن انسان وارد کند

جالب اینجااست که زائران در کشور عربستان چگونه نوشابه کوکاکولا میخورند

بررسی‌های دو شرکت پپسی و کوکاکولا نشان داده است هوای بسیار گرم و طاقت‌فرسای عربستان و جلوگیری از گرمازدگی، از جمله مواردی هستند که باعث شده عربستان به یکی از پرمصرف‌ترین‌های نوشابه در آسیا تبدیل شود. همین موضوع است که شرکت پپسی توانسته نخستین شرکت عرضه نوشابه در بازار عربستان صعودی باشد و کوکاکولا و شرکت غذایی عربی الربیع نیز، به ترتیب در مقام دوم و سوم تولیدکنندگان نوشابه مورد نیاز ساکنان این کشور قرار گیرند.

البته در بررسی‌های دو شرک بزرگ پپسی و کوکاکولا مشخص شده است افزایش و حضور سالانه زائران این کشور برای انجام حج عمره باعث افزایش میزان فروش نوشابه می‌شود.نوشابه ای که هم به خدای زائران کار دارد وهم سلامت انها را از نظر بهداشتی وهم از نظر معجزه مولکولی اب به خطر می اندازد

با این تفاسیر حال خود قضاوت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد